مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-23حوادث

کشف 26 تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه 


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 26 تُن نهاده دامی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان مراغه خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 26 تُن نهاده دامی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان مراغه خبر داد.

  سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار 26 تُن نهاده دامی (ذرت) قاچاق را کشف کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را چهار میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های پلیس بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری کش رو زن حرفه ای در ملکان فرمانده انتظامی ملکان از دستگیری کش رو زن حرفه ای خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 26 تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه 

کشف 26 تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه